Česta pitanja

Pre kupovine

Prilikom korišćenja sajta Tribi.rs, potvrđujete da ste upoznati i da prihvatate naše uslove korišćenja. Zadržavamo pravo da u bilo kom trenutku izmenimo uslove, stoga preporučujemo redovne posete ovoj stranici radi provere potencijalnih izmena. Sadržaji na našem sajtu su naše vlasništvo i mogu se koristiti isključivo u nekomercijalne svrhe uz obavezno poštovanje autorskih prava.
Za pretragu proizvoda koristite glavni meni ili unesite ključne reči u pretragu. Možete pretraživati proizvode po kategorijama, podkategorijama ili upotrebom specifičnih termina kao što su naziv, model ili robna marka.
Kreiranjem naloga na Tribi online prodavnici, osiguravate sebi bržu i jednostavniju kupovinu. Registracija nije obavezna, ali omogućava pristup posebnim promocijama, vestima i listi želja. Privatnost vaših podataka je zagarantovana.
Korpa vam omogućava da odaberete proizvode za kupovinu kao u klasičnoj prodavnici. Dodavanje proizvoda u korpu vas ne obavezuje na kupovinu. Možete jednostavno ukloniti proizvod iz korpe ako se predomislite. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na sliku korpe koja se nalazi u zaglavlju sajta.
U sekciji prijave, ulogujte se i izaberite opciju za promenu lozinke. Unesite novu lozinku, potvrdite je, i sačuvajte promene. Ako ste zaboravili lozinku, pratite procedure za njeno resetovanje putem e-maila koji ste registrovali.

Za sve dodatne informacije, naši operateri su dostupni da vam pruže potrebne informacije.

Radno vreme naše korisničke službe:
Ponedeljak – petak 08:00h – 16:00h
Subota – 08:00h – 14:00h
Kontakt telefon: 060 0235 745

NAČIN PLAĆANJA I DOSTAVA

Plaćanje se može izvršiti pouzećem prilikom online kupovine.
Kod plaćanja pouzećem, kupac porudžbinu plaća prilikom isporuke i moguće je isključivo plaćanje gotovinom.

Da li je za dozvoljeno plaćanje čekovima građana?
Plaćanje čekovima građana je moguće samo u fizičkim objektima.

Detalje o opcijama plaćanja na rate možete dobiti kontaktiranjem našeg servisa. Pružamo fleksibilne opcije plaćanja koje omogućavaju prilagođavanje kupovine vašim finansijskim mogućnostima.
Plaćanje čekovima, za penzionere je omogućeno isključivo pri kupovini robe u fizičkim objektima.
Troškovi isporuke zavise od vrste i veličine poručenih proizvoda i njih snosi kupac. Detalje o troškovima možete saznati tokom procesa kupovine. Za robu iz robne grupe: televizori, klima uredjaji, mali kućni aparati, mašine, alati i oprema, isporuka je besplatna. Za robne grupe: veliki kućni aparati, ugradna tehnika, šporeti, kamini i peći, kupac plaća isporuku robe, i to u zavisnosti od poštanskog broja i težinskog/gabaritnog razreda aparata.

Očekivani rok isporuke za većinu proizvoda je od 3 do 5 radnih dana od momenta potvrde porudžbine. Rok može biti duži zavisno od raspoloživosti proizvoda.

Nakon kupovine

U slučaju bilo kakvih problema ili nezadovoljstva sa proizvodom, potrošač može izjaviti reklamaciju na nekoliko načina: 

-lično u bilo kojem maloprodajnom objektu, 

-pozivom na broj +381 (0)60 0235 745, 

-ili slanjem e-maila na adresu: [email protected]

Prilikom izjavljivanja reklamacije potrebno je priložiti račun ili kopiju računa, ili popunjen obrazac za reklamaciju. Preporučuje se čuvanje originalne ambalaže za sigurniji transport robe do ovlašćenog servisa.

Potvrda o prijemu reklamacije biće izdata pismeno ili elektronski, sa brojem pod kojim je reklamacija zavedena. Reklamirana roba se šalje u ovlašćeni servis na procenu, na trošak prodavca. Za veće uređaje bele tehnike, ovlašćeni servis izlazi na teren radi procene. 

Odgovor na reklamaciju daje se u roku od 8 dana od prijema. Ako je reklamacija prihvaćena, rešava se u roku od 15 dana, ili 30 dana za tehničku robu, od dana podnošenja reklamacije. Roba za koju je reklamacija prihvaćena vraća se kupcu bez dodatnih troškova.

Ukoliko reklamacija nije prihvaćena, na primer u slučajevima fizičkog oštećenja, kupac snosi troškove slanja robe na servis i dijagnostike kvara, prema cenovniku ovlašćenog servisa.

Uređaje kupljene online možete vratiti u roku od 14 dana od dana preuzimanja, pod uslovom da su nekorišćeni i u originalnom pakovanju.

Kupci mogu jednostrano raskinuti ugovor o kupovini putem internet sajta tribi.rs ili telefonski, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od preuzimanja robe. Troškove vraćanja robe snosi kupac. 

Za odustanak od ugovora, kupac treba popuniti i poslati poseban obrazac za odustanak ili izjaviti odustanak na drugi nedvosmislen način na e-mail: [email protected]
Prodavac je obavezan da potvrdi prijem odustanka.

Nakon izjave o odustanku, kupac mora vratiti proizvod u roku od 14 dana, nekorišćen, neoštećen, i u originalnoj ambalaži. Ukoliko je proizvod oštećen zbog neadekvatnog rukovanja, prodavac može odbiti povrat novca i vratiti proizvod kupcu na njegov trošak.

Iznošenje starih aparata

Naša kurirska služba ne obavlja iznošenje starih aparata. Ukoliko je potrebno, organizujte ovu uslugu samostalno ili se obratite za pomoć u vezi sa opcijama koje su vam na raspolaganju.